Wednesday, April 20, 2011

*............TeNsi0N............*

Tension adelah satu penyakit bisa buat kita menjadi gila... sekarang aku sedang mnghadapi tension yg mna mungkin mmbawa kpada gila... hadeyh.... knape?? knape?? knape?? knape hari ni aku terlalu stress? adekah sbb ini sudah 'tyme' atawpon sbb mmg kerja2 n problem yg aku hadapi arini cukup tuk buat pompuan slumber (yg jarang nk terlalu risau) tlah mnjadi terlalu risau thap cipanzi.. dengan kesenakan perut aku ni... dan kerja yg bertimpa2, aku rasa nk balik tdo aje....

Bleh plak aku pegi meeting tadi dorg sume mcam nk hentam aku je.... dah taw aku ni budak bru belaja, jgnla lepaskan kegeramn kat bos aku bertapiskan diriku.. oh tidak..... byak sungguh migration circuit2 nak dibuat.....knapela aku yg buat pasal migration ni.. kalo bleh pg outstation jauh2 best jugak.. xdela duk ngadap pc smpai nk terkuar bji mate aku.... arghhh tlg.......

lg satu agaknye mngkin aku tension sbb keje bertubi2 tp gaji still xberada di tahap yg aku bleh rase btol2 selesa...still aku kene bejimat kalo nk manyimpan.. aduii.. byak sgt target nk beli lam pale otak aku nih..... mcam2 keinginan..tp duit tuk parents aku dah bajet, aku msti bg..... duit simpanan pon msti kene buat.. wajib.. tp duit tuk dri sndri tu mmg xdela.... adeyh... dri aku jugak yg menanggung....tgok membe2 lain yg dah keje lame sedap aje.... tiap2 ari pegi mkn tmpat2 grand.... aku ngn kawan seangkatan ku masih di takuk lame mcam dkat u, kami hnya mkn grand2 sebulan je sekali.... lg pulak tgok collegues yg dah lame keje dpat gaji bulan2 sebeban... pastu siap dpat bonus lg... ah tertekan.........

sekian saje tuk kali ini.... kang bos nampak xpasal2 xde gaji trus aku.... lgpon byak keja lg ni... cume ak dah xbermaya lg nk buat.....

No comments:

Post a Comment